its a good day

mötte li i stan och vi gick runt och kollade lite i stan ;)
Li köpte Ciaotröjan och jag köpte kött-tröjan, hahah :D visar bild sen ;)
Vi har typ skrattat åt allt, och på tåget hem dog jag, helt ensam, folk måste trott jag va helt störd...

nu sitter jag och försöker packa, de går inte så braa.... 
li stör mig på fb, hahahah, fast då får jag ju en anledning till att inte packa så de är inte direkt så jag lider ;))

hahahhaha jag dör.


Något du vill säga? :)
Postat av: Paul

HAHAHHA vadå stör? Jag UNDERHÅLLER

2011-05-28 @ 20:34:32
Postat av: Anna

Visa vad du köpte! :) var köpte du och hur mkt kostade den? :) fin blogg, kram

2011-06-04 @ 11:52:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0