HAPPY BIRTHDAY!

GRATTIS till en av dom bästa som fyller 18 idag! :D love u ♥



det ville tydligen inte postas igår, men ja ;)

Veckaaaaan

Skolan började ju i veckan, både lite kul och tråkigt på samma gång.
Vi har inte gjort nåt speciellt i skolan iaf, brännboll, lekar och besök på Ågesta och Farstaaaaaa.

I torsdags var iaf jag, Ronja och Helena på Eric Saades konsert, så jävla gryyyym!
Taggar Tyskland om mindre än en månad, haha :D


haffade erics dansare eller inte, så jävla ful bild, hahahahhaha

Följde med Ronja hem och sov där, sen i fredags var vi lediga och drog till filminspelning på Elverket, haha!
Så jävla niiiice, lite svårt att dansa utan musik ska jag berätta, ahha, och lite mobbat när man ska stå och klappa händerna och låtsas att det är skitbra fast utan att det ska låta, men men ;)
Spelade in i typ 10 timmar, lagom trötta när vi kom hem till Ronja sen, så vi satt och kollade på videos och garvade åt allt typ, hahah.

Igår så va vi då på Elverket igen, lite "större" scener idag, trevligtrevligt! 
Stasse uppträdde och jag, ronjis och hanna stog längst fram, wooop!
Iaf, spelade in lite scener och sånt, tror faktiskt vi va där i typ 11 timmar, haha.

Måste bara berätta att både Henrik och Stasse pratade med mig!!!!!
Satt ute på "baksidan" elr vad man ska säga typ helt själv för Hanna och Ronja va på toa elr nåt, så kommer Henke ut och kollar dit alla skådespelarna satt först och sen på mig.
Han: Gick alla in eller?
Jag: Eehhh.. aa...
Så ler han och typ ska gå och sätta sig innan han vänder sig mot mig igen och ba:
"Nej fan, nu glömde jag mina solglasögon ju..." så går han in igen och jag sitter där och typ vet itne vad jag ska göra.

Sen sista scenen igår stog jag bakom Henke, Stasse och Filip och så skulle Stasse backa, så går han in i mig.
Han: Men gud förlåt! och lägger handen runt mig.
Jag säger typ att det är lugnt och typ dör, fast hade ingen i närheten av mig som jag kunde dö med så fick berätta för Ronja sen, hahah.

Sov hos Ronja igen så idag åkte vi till stan för lite små saker och käkade innan vi åkte hem ;)
Fett tröttttttttttttttttttttttttttttttttt.

fett pepp för nästa veckaaa! :D

tror inte jag visat dom här bilderna ;)

Jag och Henriiiiiik


Hänger lite med Hanna och Henke på inspelningen, nice


Bästa Kjelle!


Åh, Stasse.........

GRATTIS RONJIS

GRATTIS TILL RONJA SOM FYLLER 17 IDAG, HIHI :D<3









ogiegl

jag lever, men orkar bara inte uppdatera, haha..
Va i skolan igår iaf, gjorde typ inget, fick massa lappar och bajs typ.
Ska iaf vara inne på skolan 2 dagar, nice!

Måndag - Skolan
Tisdag - Skolan
Onsdag - Praktik (förhoppningsvis hos Pontus)
Torsdag - Specialidrott Hoppning (Botkyrka)
Fredag - Ridning (Antingen Botkyrka elr Ågesta)

Nä måste dra och käka frukost nu, har inte gjort i ordning mig alls och bussen går 20 i, duktig tjej.
HEIDO

skitdag

skulle ju ridit idag men de sket sig.
vaknade av att mamma kom in typ kvart över 8, alltså en timme efter jag skulle gått till bussen, och frågade om jag inte skulle rida.
då hade alltså helvetesmobilen inte ringt så jag fick typ panik och kollade när bussarna gick men då gick dom bara varje halvtimme pga. personalbrist så skulle inte vara på skansen förrän typ 10 och jag orkar inte stressa med ridningen så jag sket i att rida, får ta det på torsdag och/eller fredag ist, för imorrn kan jag inte! hahah ;)


men ska åka och jobba om typ 1 timme iaf, sitter och laddar ner lite musik just nu ;)

glad you came


söndag

jobbade idag dåååå.
började tidigt och hämtade hästar i hagen. sen så gick vi upp i ponnyridningen, hade indra <3.
men de va bajsväder så typ efter 40 min ropade tina i radion och sa att vi skulle komma ner. helt dyngsura, ahhaha.
så jag fick rida ut på Munter med Johanna/Isolde och Amanda/Penny.

Gick rätt bra, han rids ju typ aldrig så han va rätt plankig men gick att ställa hyfsat efter ett tag.
Blev stark till och från men lyssnade när jag tog tag i honom. 
Ska rida på tisdag med, får se om de blir han då igen, skulle va kul :)
Riktigt trevlig och skulle nog kunna bli rätt fin om man verkligen jobbade på det!

Smörjde lite grejer och sen åkte jag hem!


Munter i vintras! :)<3

lördag

Jobbade först. Men kom en timme tidigt, för trodde jag började 11 men började 12...... hahaha.
Va avlösare så de va chill! 
Skyndade mig sen och mötte Ronjis utanför Grönan och vi gick på Sommarkrysset!
Martin Stenmarck <3 ahah :D

Hitta en assnygg kamerakille också, hihi :D


jag och martin! asful, men bjuder ;))))

fredag

Skulle jobbat men hade asont i huvdet så va hemma. 
Gjorde inget utan satt bara hemma och dega, ahha. Snackade med Paul typ 4 timmar i telefonen gjorde jag också, ahahha ;)

torsdag

Vaknade och va sådär lagom snabba, hahaha. 
Drog iaf till London och hade de nice! 
Käka på Subway och sen drog vi typ hem.

Juste, vi köpte ju bilder vi tog i Fritt fall och vilda musen, så spamade 1D med dom, och sen när jag ska reloada deras FB så ser jag att dom bytt profilbild och ba "nooo det är försent.." sen ba "OMG HOLY SHIT POKU,YTXCGVHBLÖD DET ÄR VIIIIIIIIIIIIII!" så ringde Ronja, Helena och Li och vi typ satt och skrek till varandra, hahahaha. Så jävla glada! omgg!!!!


awe to the so to the me WOOP WOOP!


våran andra awesome bild!

onsdag

Jag och Ronja åkte in till Grönan där vi mötte Li och Helena!
Inte träffat Helena på typ 2 månader så de va ju trevligt :D 

Vi körde järnet från 11-23, personalen började känna igen oss, haha! 
Vilda Musen och Popexpressen 4819634516 ggr typ! Men va ruuuligt :D

Sen så följde Li och Ronja med mig hem och sov här :D

tisdag

Jobbade i tisdags. Började med att jag kom till Skansen och gick förbi scenen och hörde att Måns repade Cara Mia så smsade Ronja på dirr och sa att vi va tvungna att gå på Allsång eftersom att vi sagt att vi skulle gå när han sjöng den ;) Gick med Munter och sen mötte jag Ronja och vi gick och fick grymma platser!

Ronjas kameraman kom och filmade oss och vi va med på värsta närbilden, hahaha! 
Sen va vi emd lite då och då, eller asså man såg oss nästan hela tiden om man hade vetat vart vi stog ;)

Sen drog vi hem till mig och sooov!


jag och måns <3 hahahha :D

/%(&¤/¤&"#&&&==/&#"½¤?)(&%/¤&#"%



FÖR ATT VI ÄR DERAS FUCKING PROFILBILD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2 ggr på deras fbsida, I'M THE KING OF THE WOOOOOOORLD!

orkar inte skriva nu om tisdag onsdag torsdag så gör de imorrn ist! ville bara att ni skulle se :')

RSS 2.0