hayhay

Lördag:
Mötte Johanna på spårvagnen och sen hämtade vi russen innan vi gick till stallet.
Red ut med Johanna/Ceder, Hanna/Isolde och Elsa/Walle.
Red i skogen och lallade runt, haha.
Mkt galopp, och Indra va bäst som vanligt :)
Sen började jag sent så jag fick va avlösare, asnice! :D
Åt tårta och sånt efteråt, mys!

Söndag:
Gjorde inget speciellt tror jag ;O ahahha

Måndag:
Fick skjuts ut till Adde där jag fixade allt och så.
Sen red jag ut, och det var inte kul någonstans.
Han va på väg att sticka hur många ggr som helst, och så fort jag tog tag i honom reste han sig eller kastade sig åt sidan. Va på väg att åka av ett antal ggr fast höll mig kvar, som tur va. Blev så jävla sur på honom så tog ett extra varv runt Hogsta för att jag inte ville gå hem när han va så jävla dum. 
Runt Hogsta va han snäll som ett lamm och gick där och va asnöjd med sig själv.
Svettig som ett as va han när vi kom tillbaka så det va bara spola av honom och sen gå en promenad med honom så han skulle torka lite.
Tur att han e gullig, hade verkligen inte orkat med honom annars... :p<3


Bajshästen <3

Fick nyss reda på att vi e lediga imorrn också, nice!
Ska rida lektion sen imorrn kväll också, så hoppas de går bra ;)




Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0