-

Åh, jag e så bra på att blogga..!

I onsdags så red jag iaf på Adde, red ut tillsammans med Hanna. Det gick jätte bra och han skötte sig hela tiden :)<3
Fick skjuts ända hem, sååå de va fett skönt! :)

Igår vare ju praktik! Körde Indra först, och sen Isolde. Båda hade vilat 2 dagar, men märktes mest på Isolde som låg på som fan i handen hela tiden, haha! Indra va jag tvungen att gå på lika mkt som vanligt.. ;)

Idag red jag på Golden Eye på Ågesta! Vi tränade på framdelsvändningar och skänkelvikningar! Han flyttade väldigt bra för skänkeln, men segade ihop lite till och från så va tvungen att va på honom rätt mkt så de blev lite jobbigt efter ett tag, haha ;) Men fick ett spö sen och då blev han lite sur och kickade nån gång men sen gick det bättre ;)
Han va asfin på avtravningen iaf! :)<3
Vi stressade som fan efter ridningen för att hinna till bussen och de gjorde vi faktiskt! :D

Haha roligaste grejen på lunchen också, fast de tänker jag itne skriva om, det blir lite pinsamt för Ronja, haha! ;)
Och sen dog jag lite när jag borstade Golden efter ridningen, haha.

Imorrn ska jag och rida på Isolde! :)

Ni får se 2 bilder som Ronja tog på Golden! :)



Gullehästen! <3

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0