Bree Tanners andra liv

Igår när jag va hemma, så började jag faktiskt läsa en bok. OCH jag läste ut den samma dag!
Den va kort iofs, 166 sidor, men iallafaaaaall!

De va Bree Tanners andra liv, en bok som Stephenie Meyer skrivit! 
Den va iaf as bra, älskar alla Stephenies böcker, hon beskriver så jävla bra.
Men den va somsagt på svenska, och jag är inte ett så big fan av svenska böcker, så ska nog köpa den på engelska ocksåå. 
Tönt som jag är så har jag läst alla Stephenies böcker både på svenska och engelska. Asså dom e ju bra på svenska också, men allt e ju liksom bättre på orginalspråket.. ;)


Men tkr ni faktiskt borde läsa den, de e fett värt!



Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0