Tisdag

Dagens humör: Glad, fast jag e as trött..
Dagens borde: Städa mitt rum.. Och kanske vara tyst och jobba på matten
Dagens frisyr: Hade en vanlig tofs först innan Lodis började terrorisera mig och sen räddade Ronja mig med en inbakad!
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: I skolan, jeans och Yankees tröja. I stallet, Milton ridbyxor och Yankees tröja
Dagens planer: Ska duscha och sen sovaaaa
Dagens vill ha: Vet inte riktigt, min hjälm och ett par till stövlar!
Dagens fundering: Bra fråga. Tror inte jag riktigt funderat på nåt.
Dagens låt: Hatar att säga det, men: Automatic - Tokio Hotel
Dagens tråkigaste: Skulle väl va att vi haft 2 prov då ;)
Dagens roligaste: Rida Adde och mina kära vänner!
Dagens längtan: Göteborg!
Dagens plus: Ska snart klicka hem ett par BR handskar och kanske en Kyra K tröja!
Dagens minus: Inget faktiskt tror jag.. ;)



Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0