lalala

Red aldrig på Adde igår, åkte faktiskt inte ut dit överhuvudtaget.. 
För de första så vare ju kaos överallt, bussarna gick inte på hela morronen här ute och tunnelbanan va ju typ försenad å skit.
Men Jimmy sa att han skulle skjutsa mig men sen ringde Mia mig och sa att de inte gick att ta sig ut till stallet för att dom inte hade plogat och allt. Skulle inte gå att rida heller eftersom att de snöade så mkt att man inte såg sin hand framför sig och känns inte så kul att rida ut då eller rida till ridhuset..
Så vi bestämde att vi skulle ta lektion nån annan dag, lite skönt att få va hemma och slippa snön, men ändå tråkigt liksom.

Sen smsade hon mig på kvällen och sa att hon åkt ut för att mocka och fixa mat, men då hade hon fastnat i en snödriva 1,5 timme. Lät lite lagom roligt sådär!

Men imorrn ska jag iaf rida på Adde, de e ju bättre väder nu iaf. Hoppas de blir lika soligt som idag! :)
Hoppas jag hittar nån att rida ut med, är lite osäker på ridvägarna, hahah! Men de går nog braa, bara Adde sköter sig!


Gullehesten <3 shit va omusklad han va, annat nu :o

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0