McFLY ♥

Gammal kärlek rostar aldrig.
Jag har gillat dom, eller nej, älskat dom, sen 2005 när jag hörde I've got you.
Det är 6 år! Man hamnar liksom i svackor när man inte lyssnar på dom speciellt mycket, men dom är och kommer alltid vara bäst. Dom har ändrat sound ett par gånger, men dom är ändå alltid lika bra. Förstår inte hur dom gör..
Jag tjatar på min mamma om att få åka och se dom i vår, och hon börjar faktiskt mjukna LITE. Annars ska jag se dom i höst. MÅSTE se dom live nångång!

Deras senaste album, Above the noise, är sjukt bra. Jag vet inte, men det albumet är speciellt på nåt sätt, klart att alla deras album är det, men ATN är speciellt..

En av deras nya låtar är That's the truth. Videon e jätte fin och låten också. 
Alla är så snygga i den ocksååå. Aah, kollad på den!


Oavsett vad kommer ni alltid vara mina nr 1! ♥

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0