onsdag

Idag har jag varit i skolan 12 timmar,deni!

Näe men först hade vi bokredovisning, gick helt ok. Fixade väggen med våra bilder lite och gjorde inte mycket annat nyttigt. Åt subway, så tjock som jag är. Hade matte sen på eftermiddagen, va faktiskt rätt tyst!
Efter de så stannade jag, Lodis och Ronja kvar, eftersom vi skulle va med på Öppet hus.
Vi typ.. satt vid datan och spelade nåt random spel och sen åt vi pizza, så de va ju nice!
Sen kom de lite folk i taget, va helt dött till och från men gjorde iaf lite nytta ;)
Sen vid halv 9 fick vi gå hem och jag hade fett flyt med tvärbana OCH tunnelbana, sen fick jag skjuts hem sista biten :) 

Imorrn ska jag faktiskt vara hemma. Jag har jätteont i halsen och mår inte speciellt bra överhuvudtaget. Känns fett tråkigt att missa ett praktik tillfälle, har aldrig gjort de förut faktiskt ;) va där när vi hade studiedag till och me, haha!
Men de e ju inte så kul att vara där när de känns som att ens huvud ska explodera..

Ska rida lektion på Adde på fredag för Mia (hans ägare), trevligt! Lördag ska jag jobba, så får se om jag orkar åka upp och rida eller köra Indra eller Isolde innan.. Söndag har jag Adde, ska försöka hitta nån att rida ut med, så jag får känna på honom ute. Han har blivit en dum hezt och sticker så fort han får chansen. Så ska väl dra på honom en martingal eller graman och hoppas att han e sneel :D


Världens finaste <3

Något du vill säga? :)
Postat av: Evelina

ta graman så vi får träffa en hel färrlen på måndag;)

2011-02-10 @ 20:05:32
URL: http://allycatsilversamott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0