Take my breath as your own

Vad sa getingen när han gjorde illa sig?
- Oh my gadd!

min humor, hahahaha. 
Näe men jag e fett bra på att uppdatera! Det vet jag redan, så ni behöver inte be mig skriva färre inlägg för att ni inte hinner med, höhö. 
Ja, skolan går väl bra ;p Imorrn är de praktik igen och sen ridning på fredag, de e ju nice!
E ledig i helgen, de va as länge sen jag va det :p fast egentligen e jag int eledig, för jag ska göra massa annat :p

På lördag ska jag rida min gamla medryttarhäst, Adde, sen ska Tilde sova hääääääääääär och på söndag e de clinic på Ågesta, satt aa, kommer inte vara ledig direkt ;)

Haha förresten, måste bara säga 
intersport in my <3
hahahahahha!


Sämst bild men aa ;) Finaste killen! :) ska bli så kul att rida honom igen <3

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0