varför finns de rubriker?

Igår va Adde duktig iaf :) Han va en liten ängel och lyssnade jätte bra! Gjorde mkt tempoväxlingar och avbrott i början i traven så han skulle lyssna men de gjorde han så sen fick han trava på i ett jämnt tempo. På nåt sätt gick gramanen sönder så jag va tvungen att hoppa av och ta loss den och sen hålla den i handen resten av tiden, haha men de gick bra utan den! :) Gullehäst <3

Skola idag, JIPPIE! nej men ah. Som vanligt liksooom.. Efter skolan så gick jag och Camilla till liljeholmenscentrum och lodade, fikade å såå, sen åkte vi till Årstadal och solade, de va nice!

Nu ska jag egentligen plugga matte, men kommer ändå få IG så orkar inte anstränga mig...

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0