Yeah man!

Igår när jag va hemma så såg jag en tävling på en FB sida om Justin, och anmälde mig. 
Trodde inte jag skulle vinna men de gjorde jag! :d

Man skulle skriva vilken låt som va ens favoritlåt och varför och såhär skrev jag:

"Min favoritlåt är One Time!
One time var hans första låt som faktiskt släpptes, och även hans första musikvideo, så utan den hade han ju inte varit den han är idag?
Efter att ha sett den videon var jag fast, han är så himla duktig på det han gör. Han går från klarhet till klarhet, låtarna blir bättre och bättre, men One Time är ändå min favoritlåt, eftersom att det var den som fick honom att bli känd. Låten är så kärleksfull och gullig, och den är superbra både i akustisk version och "vanligt".
Det är något speciellt med den låten, och även med den killen som varje dag kan göra mig glad, hur nere jag än är.."

och då vann jag alltså den här tröjan:



awesome! ska sååååå ha den på nsn premiären!

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0