Day 3 - Your favorite member of One Direction and why

Day 3 - Your favorite member of One Direction and why

niall horan <3
Asså, älskar ju alla lika mycket, men Niall har alltid haft det där lilla extra, haha..
Han är så himla snygg (obviously), gullig och söt att man typ dör.
Han är glad, hans leende är to die for och aa han sjunger som en gud.
Hans hår är amazing, och hans ögon ska vi inte prata om. 
Älskar hans irländska dialekt, så himla gulligt. 

Nej jag vet seriöst inte vad jag ska skriva.
Det går liksom inte att förklara hur jag känner, haha. 
Kommer aldrig glömma känslan när han höll om en för en bild eller första gången han kom ut ur studion och han kramade mig. Så himla underbart...
Men, vi ska gifta oss! Just so you know...


how can you not love him?

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0