turkeeeey

Åker till turkiet i 2 veckor nu! missar troligtvis 1D, för andra gången, just my luck...
Ni som träffar dom måste försöka fixa autografer åt mig, eller iaf säga hej från mig! ;) 

Ska försöka skriva lite då och då om vad som händer där borta, men vi får se ;)
Ska försöka hinna skriva lite tidsinställda inlägg nu innan vi åker också! 

Nu ska jag försöka ladda ner lite musik till mobilen och sen packa, kanske kommer nåt inlägg innan jag drar, annars:

Hejdå allihopa! Kommer sakna er! Posheido!
Mobilen kommer inte vara med, hade blivit väldigt dyrt om jag känner mig själv ;)
Men finns på FB och ev. Skype om dom har sånt high-tech där, hahah



Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0