Hajhaj

Hare fortfarande nice här i USA, orkar inte berätta allt nu, kanske när jag kmr hem ;)

Idag har vi iaf bara chillat, åkte till Medieval Times på kvällen, typ en show med riddare (hahah) och middag, nicenice.
Jättepinsamt när vi satt där i mörkret och helt plötsligt satte dom en strålkastare mot mig och ba "hello beautiful, nice to have you here! do you mind coming down here to us?"
Och jag typ dör... Går iaf ner framför 500 pers (no kidding) fram till dom där ena riddaren tar fram en blomma och ger mig och typ går ner på knä och säger typ att han hoppas att jag hejar på honom och jag ba "yeah.. sure..." så får jag en puss på kinden och blomman innan han följer med mig till min plats igen.
Dog lite, han va skitsnygg och 500 pers jublade åt en, rätt amazing feeling, haha :D

Nej nu ska jag ge min syster datan, hade!


Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0