hajhaj

sista dan i lägenheten nurå, eller iaf för mig ;) 
pappa hämtar mig vid 4 idag så åker jag dit och sover där eftersom vi typ ska va på arlanda fett tidigt, haha x)

har varit och handlat liteee, typ lite nödvändigt sådär va! 
skulle köpa nån bok att ha med mig men hittade ingen så fick bli en tidning + att jag tar med min 2 gamla böcker jag redan läst, hehe. 

naj, men jag uppdaterar väl lite senare antar jag!
nu ska jag packa lite till och äta, har inte ätit nån frukost så e fett hungrig!


gosh vilka minnen jag får av den här bilden. fick panik när jag läste det, gaaaaah!
i miss the stalking...

Något du vill säga? :)
Postat av: Anna

Åh, vad ska du göra i USA? :)

2011-06-04 @ 12:00:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0