hejjaghartråkigt

100 frågor om mig

01. Fullständigt namn: Elin Färlén
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: Hässelby 
04. Bor tillsammans med: Mamma, Jimmy och bror
05. Husdjur: Katt
06. Färg på ditt hus: Röd

07. När är du född: 16 juli 1994

08. Klass: NP1A
09. Vilket år tar du studenten: 2013
10. Något jobb: Yes
11. När gick du upp i morse: Klockan ringde första gången 09.30, men kom väl upp vid 10
12. När ska du sova: När jag e trött?
13. Duschat idag: Nope
14. Kramat någon idag: Nej

15. Pussat någon idag: Nej
16. Vad har du ätit idag: Macka och spagetti med köttbullar
17. Dagens klädsel: Shorts och linne + shorts och tshirt på jobbet
18. Dagens smink: Mascara

19. Dagens sötnos: Fylke!

20. Dagens roligaste: Träffa alla små fina pånisar igen!

21. Har du många vänner: Ja, eller asså beror väl på hur man räknar som många

22. Hur många har du kysst: Räknar direkt inte?
23. Vem kramade du senast: Li

24. Vem saknar du: 1D <3

25. Hur många har varit otrogna mot dig: Ingen
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Morfar
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Johanna "Jaa de kan vi göra :)"


FAVORIT:

31. Film: Harry Potter haha :D

32. Låt: Många
33. Mat: Jag kan inte välja haha

34. Dryck: Cola!
35. Färg: Vetefan..

36. Tv-serie: Ååh, Off the map, Vampire Diaries och Greys Anatomy!

37. Stad: Äähm.. Jag vill säga London men jag har aldrig varit där så kör på Miami ;)
38. Land: England och USA :)))
39. Ämne i skolan: Ridning och körning haha :D
40. Tv program: Det är ju typ samma som serierna?

 

SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Ronja för jag snodde de här från henne, haha

42. Personen du pussade: Jag vet inte

43. Gången du spydde: Längesen

44. Gången du grät: Typ i fredags när jag kollade på HP

45. Pizzan du åt: I usa

46. Gången du var i Göteborg: Februari

47. Gången du var i Stockholm: Är alltid i stockholm, men i stan var jag igår
48. Gången du duschade: Igår
49. Gången du sov: Inatt
50. Personen som såg dig gråta: Jag vet inte

51. Svart eller vitt: Svart
52. Hund eller katt: Båda
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Beror på med vem? ;) ahah

54. Tvspel eller datorspel: Jag vet inte, båda!
55. Singel eller upptagen: Jag vet inte, inte direkt så att jag skulle tacka nej om nån från 1D kom ;))
56. Pussas eller kramas: Kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Playahead hahahah
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Ååh hatar dedär
60. Har du svart hår eller blondt: Blondt

61. Har du blåa ögon eller bruna: Blåa

62. Choklad eller lakrits: Choklad

63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Höger
65. Coca cola eller fanta: Cola
66. Pizza eller kebab: Beror på var
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda
69. Leva eller dö: Leva?

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: Ett par st?

71. Personer du hatar: Hahah, vet inte
72. Pojk-/flickvänner du haft: Inga "på riktigt" haha
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Hahahahaha ofta nån räknar?

74. Glassar du ätit på en dag: Många
75. Nämn en festival du vill på nästa år: Jag vet inte

76. Gånger du haft minnesluckor: Adlrg
77. Gånger du varit hög: varje dag. på 1d hahah :D

78. Personer du saknar just nu: hmmm.. 5 :D
79. Gånger ditt hjärta brustit: Jag vetinte

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: Niall Horan 
81. Träffade du senast: Mamma

82. Sjöng du senast för: För dom som hörde på Sommarkrysset ;)
83. Hade du senast en msn-konversation med: Typ Nicolina? Jag vet inte, chattar alltid på fb
84. Spelade du tvspel med senast: Joakim
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Niall :DDD
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Håkan Hellström (bara för att ronja påminde mig om honom..)

87. Förtjänar att dö: Vet inte

88. Är söt: Många :)
89. Vill du sova jämte inatt: Niall...? ;)

 

VAD:
90. Gör dig glad: Stallet, 1D, kompisar och såntdär du vet

91. Gör dig ledsen: dunno

92. Vill du helst göra nu: Åka till London
93. Önskar du att du slapp göra: Gå i skolan

94. Vill du ha nu: Massor. En OP, ny mobil, Niall mm

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Pengar typ! Sen skulle jag vilja ha en förstorad bild på mig och Niall på väggen, haha :D

96. Längtar du till: Jedward, Eric Saade, London, 1D :D

97. Tycker du om dina betyg: Helt okej
98. Ångrar du i ditt liv: Vet inte
99. Är det bästa som hänt dig: När 1D va här! haha nej men typ ;)

100. Hur mycket är klockan: 21.26


Något du vill säga? :)
Postat av: ronja

Tror du alltid tänker på dig!

Haha Håkan, hahaha

2011-07-01 @ 19:24:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0