HERE I COME!

Snart kommer nog pappa och hämtar upp mig!
Har packat och fixat allt, hoppas jag har med mig allt bara ;)

Fick en kommentar där en tjej frågade vad jag ska göra i USA, så tänkte svara lite snabbt! ;)
Åker till Arlanda typ kl 4 elr 5 imorrn och tar flyget till London där vi byter flyg och åker till Miami!
Stannar i Miami 2 eller 3 dagar, shoppar, badar och sånt :)
Sen åker vi till Orlando där vi har hyrt hus! Stannar där typ 1,5-2 veckor. Ska gå på Universal Studios, Disney World, Sea world och sånt, shoppar och sånt ;) 
Efter det åker vi till Miami igen och bor där någon natt, beror på typ. Sen ska jag åka hem SJÄLV!
Pappa och resten ska till Colombia, men jag ville faktiskt inte följa med dit, så jag ska åka hem själv.
Hoppas de går bra bara ;) 

Näe men ser verkligen fram emot det, blir nog askul :D
Kollade vädret där också! de ska typ va minst 30 grader i Miami, och minst 36 i Orlando, så de blir niiiice! Tur att huset har pool, annars dör man ju typ ;o

Ha de så bra i Sverige! Kommer hem den 23 igen (om jag inte irrar bort mig i London, hahaha). 
Mobilen får faktiskt inte följa med, de kmr bli asdyrt om nån smsar så den får stanna hemma! 
Julia skulle typ ha med sig datan så kommer finnas på Facebook, MSN och Skype om de är något ;))



HEIDO!

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0