Lördag-Söndag-Måndag

I Lördags mötte jag Li i stan och vi gick till Taco bar och käkade och pratade, mys! :)
Sen drog vi hem till mig och typ nördade oss, åt Sour Patch Kids och sånt haha.
Sen åkte vi tillbaka till stan och mötte Ronja och vi drog till Grönan! Eric va där och vi fick grymma platser mitt framför scenen! Rörde hans hand 4 ggr, dog inte alls då...
Efter så fick jag en kram av honom, då dog jag inte heller!
Åkte tillbaka till stan, åt på Donken medan vi väntade på tåget och sen åkte vi hem till mig.
Kollade om vi såg oss på Sommarkrysset och vi va med flera ggr! ;) Sen på 1D videos :D 
Hade fett ont i kinderna på natten för att vi skrattat så mkt, hahaha.

På söndan så åkte vi in till stan igen och gick bokstavligt talat runt HELA stan, men de va inte så jobbigt, eller lite, men de va rätt skönt också :)
Sen så åkte jag hem och typ gjorde inget ;)
Tackar Li för att hon lärt mig vägen till och från bussen, HAHA!

Men rolig helg iaf, saknat mina muppar som jag inte träffat på typ 3 veckor! :)



Idag så jobbade jag, började 13 och slutade 17 så de va nice! Jobbade stall men de va en tjej sjuk så snäll som jag är gjorde jag iordning Alfons och gick upp till ponnyridningen 1½ timme tills de lugnat ner sig och då gick vi tillbaka till stallet. Mockade, sopade och sånt innan jag hämtade Juni och Penny i hagen och lämnade Fylke och Munter i en annan haha ;) Gjorde alltså inte så mkt, men slutade iaf sen och åkte hem :)
Kul iaf att träffa alla små hestar igen, spec Indra och Isolde :) Rider ut med Johanna på onsdag, mys!
Fett trött, jag vill se Harry Potter så tror nog jag tar och sätter på 6an för han e fett snygg i den, haha :D

Jobbar imorrn med, då är de allsång så får se om jag stannar kvar eller inte. Men det kommer typ va kaos för Danny är så där så ja, de äsger ju sig själv ;)




Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0