sämst uppdatering

inte så mkt har hänt..
i onsdags så gjorde vi typ inget i skolan, tror jag? x) vi  (eller iaf jag) började halv 11 och slutade halv 2, helt okej ;))
Lodis, Evelina och jag stannade kvar i centrum och kollade lite, nice asså.
Åkte hem, mötte min kusin som kom och sen åkte vi till huset och slipade väggarna typ, haha kul. not.

igår va vi typ i huset hela dan, skulle åkte till stan och tagit kött-tröjebilden, men en grej kom ivägen så kunde inte.. FML. gah.

och idag va vi på strömsholm! började med att bussen va en kvart försenad, så trodde jag inte skulle hinna, men kom samma tid som jag skulle kommit ändå, haha grym elr vad!?
kollat på tävlingar hela dagen, trevligt trevligt! AZ vann och kom 2a i 140 hoppningen för 7åringar, grym!
Har brännt mig lagom också. axlarna e helt röda, och typ lite på benen också, hahah.
har fått sträck av shortsen, fint! 
får försöka sola lite iomrrn så lite försvinner tills usa, ahahha.

naj nu ska jag nog hitt på nå annat, hade!



Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0