stoltchey.com

igår flög jag alltså hem från usa, all by myself!
Pappa följde med till flygplatsen i Miami och därifrån åkte jag till New York.
Började med att ha övervikt i väskan, oops.. hahah men betalade lite så va de lugnt!
Iaf i New york va jag livrädd att tappa bort mig, men pro som jag e så hittade jag rätt utan att be om hjälp eller gå fel en ända gång, grym?!
Träffade 2 sköna killar vid gaten som jag snackade med och sen kom vi fram till att vi satt brevid varann på planet, niice! så det gick rätt snabbt hem ändå :)

har varit hos mormor och morfar idag, lagom jet-lag liksom. inte sovit på typ ett dygn, nice!
eller jo, kollade på harry potter men somnade i början och vaknade i slutet, hahah!

imorrn ska jag träffa li, ska bli kul, i've missed my paul! :)

skriver mer imorrn om resan, har bärbara datan och den har typ nåt virus så den klickar upp egna sidor hela tiden, jobbigt.

men ja, tänkte bara så att ni skulle veta att jag lever! ;))


världens bästa, 2 år sen jag satt på din rygg för sista gången <3

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0