Tisdag → Onsdag

Jobbade igår ju! Började med att hämta Indra och Isolde i hagen och sen vid 12 gick vi till ponnyridningen.
Va kassa så de va nice, hade även 3 avlösare hahah! 
Flöt på rätt bra, helt ok med folk, även fast de va allsång!
Efter ponnyridningen kom Miranda och hade med sig donken som vi åt i stallet och sen drog vi ner till Solliden ;)
De va ju allsång och vi kom typ vid 6 men kom ändå långt fram, fast sen ringde mormor och sa att de fanns en bänk ledig till oss så vi fick sitta längst fram, standard!
Grymt vare iaf, Danny och Måns, gaah!
Åkte med mormor och morfar hem och vi skjutsade hem Miranda först och sen hem så kom hem rätt sent ;)

Idag red jag ut med Johanna/Isolde på Indra! Började med att tåget va cp så slutade med att jag fick gå av i Karlberg och ta tunnelbanan från St. Eriksplan, men Johanna fixade tjejerna så bytte bara om och sen drog vi ut.
Inte ridit Indra på typ en månad, så kändes typ som att komma hem :') 
Red bara i skogen, och Indra va skitirriterad på myggorna och flugorna, kickade och hade sig, men när hon väl koncentrerade sig på mig va hon riktigt fin! 
Åh, när vi red över ängen. Känslan att galoppera över helt grönt gräs i solen på världens bästa ponny går inte att slå! 
Kom tillbaka sen och eftersom jag började sent så hjälpte jag Miranada att tvätta vagnen, haha, lagom blöta efteråt!
Gick till ponnyridningen sen, va avlösare och de va ju också nice! 
Hemma nu iaf, skittrött.. Ska hämta hästar imorrn med så måste åka hemifrån 9, men funkar de med ;)
Förhoppningsvis kassa imorrn och på fredag :)


Något du vill säga? :)
Postat av: Helena

Vad använder du för parfym? Du luktar fett gott, heheh (a)

2011-06-29 @ 21:47:17
Postat av: Ronja

Måns.. Danny.. Åh..

2011-07-01 @ 19:25:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0