22 mars!

Skolan idag, helt okej. 
Jag öppnade knappt matteboken däremot, haha...

Sen drog jag och Tilde till stan! Hittade ett par jeans och en tröjaa på BikBok, och där hade jag presentkort så de blev ju gratis, haha ;)
Sen så gick vi till SF, hahahah. Lyckades kirra filmposters till oss båda! En I am number four och 2 olika Never Say Never posters var ;)

Lullade runt lite till i stan och sen gick vi till tågen där vi skulle rulla upp affischerna eftersom han rullat ihop alla tillsammans. Tappade nån affisch ett par ggr och sen så kollade folk som fan, hahaha.


Hahha snygga Tilde i GBG!

Något du vill säga? :)
Postat av: tilde

mohahahah

2011-03-22 @ 20:02:37
URL: http://tthelenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0