Bädden är sängad

Asså va e grejen med att bädda rent sängen? 
Hatar att göra de, de tar så lång tid. Mamma brukar hjälpa mig, men jag e ensam hemma så nu har jag precis kämpat mig igenom de här svåra uppdraget.
De tog 10 minuter för mig att ens få in täcket i själva... lakanet? och typ 10 minuter att få lakanet att ligga fint och jämnt. Kuddarna fixade jag på max 5 minuter.
Däremot har jag kämpat med överkastet hur länge som helst, får inte dit det. Får vänta tills mamma kommer hem..

När jag flyttar hemifrån ska jag ha en städare, alternativt att min mamma kommer och städar...

Men de e nice när sängen är nybäddad, synd att de e så jobbigt att fixa bara...

Något du vill säga? :)
Postat av: rebecka

åh jag måste också bädda rent sängen idag.........

2011-03-15 @ 19:29:02
URL: http://thehappylife.blogg.se/
Postat av: Elin den bästa

Hahah sämst du är

2011-03-15 @ 22:12:12
URL: http://elinloden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0