heeeeeeeeeeeeeeeeeeei

Va hos pappa igår, lite trevligt att träffa alla igen, va ett tag sen ;p
Vi håller på att kolla hotell till vi åker till USA :d

Vi ska först bo 3 dagar på Miami beach och just nu står det mellan 2 olika hotell, sen ska vi till Orlando eftersom vi hyrt hus där och sen ska vi kanske tillbaka till Miami innan vi åker hem :)

Slog mig även igår att jag ska flyga hem själv. SJÄLV FRÅN USA! Hur fan ska de gå? Åker från Miami till Newark och där ska jag byta till planet som går till Stockholm. Har typ jätte mkt tid på mig i Newark men får ändå en känsla av att jag kommer tappa bort mig, hahah... Jajaaaaa nångång lär jag ju iaf komma hem (förhoppningsvis)

Nu sitter och och håller på med Djurkunskapen, de går åt helvete....
Fattar ingenting, vem fan bryr sig om ledvinklar liksom? Den ska vara klar idag, men har en känsla av att den inte kommer vara det... höhö.

Bajs

In-the-ra <3

Något du vill säga? :)
Postat av: Elin

Gud vad kul! Vilka hotell står det emellan? Förresten! Att hitta på ny flygplats är inte så svårt som man tror! Vi mellanlandade där både dit och hem så det kommer inte vara några problem, lovar! :D

2011-03-14 @ 21:51:57
URL: http://lyckopillerelin.bloggplatsen.se/
Postat av: Carolina

Djurkunskap? Aldrig hört det som ett ämne(?) :)

2011-03-15 @ 14:10:02
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0