jag hatar rubriker

Red somsagt på Indra igår! :) Så himla härligt att rida henne, behöver inte tänka på vad jag gör utan allt kommer automatiskt på henne :) snart (om 5 månader) firar vi 2 år! :')<3
Hon va iaf jätte pigg eftersom hon bara gått i ponnyridningen i 3 dagar, haha. Hade rätt bra skritt och va lugn i traven till en början. Skulle träna lite galoppfattningar eftersom hon helst slänger sig in i dom, men hon va så in i helvetes pigg att jag knappt fick stopp på henne, hahahah! 
Efter att ha galopperat ett tag så kunde jag iaf börja jobba henne, och då red jag på "fyrkanten" runt parken och fattade galopp och galopperade ett par steg innan jag bröt av och fattade ny igen.
Gick rätt bra, speciellt till vänster! Kan även tillägga att hon behöll formen i både fattningarna, galoppen och avbrotten! Blev jätte förvånad över att det gick eftersom vi mest pulsat omkring i snön senaste månaderna ;)
Sen på hemvägen travade jag av och då brallade hon till hur många gånger som helst, haha, mitt hjärta :)
Hon va riktigt svettig när vi kom hem, men såg nöjd och glad ut,;)
Gick med Isolde i ponnyridningen sen, de regnade ju typ så de va inte så mycket folk!
Segade som vanligt haha. Fick skjuts till centralen också! Men först satt jag, Miranda, Filip och Tina nere i stallet och skrev böcker i 5 år, sen gick vi och bytte om och sen gick vi till Fröstorp för Tina skulle göra nånting och där insåg vi att de fanns kladdkaka så de åt vi! ;) Sen hade vi snöbollskrig ;)

Idag mötte jag Lovisa i Alvik och vi åkte vidare till Skansen.
Gick med Indra och de va rätt mkt folk i början, sen försvann alla eftersom ;) 
Åt tårta efter jobbet också eftersom Lovisa fyllt år, så de va ju nice :d

Nu ska jag nog gå och sova!
Skulle egentligen till pappa imorrn men han svarar inte på mina sms så vet inte hur de blir.... 



Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0