jag hatar rubriker

Gick upp tidigt imorse, tog ett tag innan jag kom upp, så jävla trött haha.
Sen skulle jag äta frukost och då va brödet jätte äckligt och bara växte i munnen så jag va fett nära på att börja gråta hahahahha.
Kom iaf iväg tillslut och blev piggare på vägen.
Bytte om, hämtade russen i hagen och sen körde jag och Tina ut med Isolde. De gick bra, körde lite på trav-halt-ryggning-trav och de gick jätte bra i början, tills Isolde bestämde sig för att inte göra de nåt mer!
Hon verkligen låste fast sig i halten och vägrade att backa så tillslut fick Tina hoppa ut och gå fram och hjälpa till framifrån, hahah. Efter ett par såna gånger så gjorde hon 2 jätte fina ryggningar och då gav vi oss.

Jobbade sen, de va as mycket folk. Gick konstant i typ 2½ timme...... Isolde skötte sig iaf jätte bra hela tiden! :)
Segade jätte mycket i stallet, åt kakor, snackade å sååånt.

Nu sitter jag här, tänkte skriva lite på barnboken vi sk agöra, men Tilde svarar inteeeeeeeeeeeeee! :p
Måste duscha också....

Imorrn ska jag upp tidigt igen och rida på Indra :d

Haha inte den finaste bilden direkt, orkar itne leta efter bilder nu ;p

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0