Jobb + lektion

Jobbade igår, hade Isolde! Hon va en ängel, finaste <3
Gick hela tiden, men de va inte så jobbigt ;)

Idag fick jag skjuts ut till Adde, de va skönt :D
Fixade maten och mockade sen fixade jag hesten! Han fick vara fin med matchande schabrak, lindor och ländtäcke + flätad man (han har lång man..)!
Sen red jag till ridhuset med Gunilla och Mexico. Mötte Mia där eftersom jag skulle rida lektion för henne! 
Han va jätte fin i början och vi tränade lite öppnor och slutor i trav. Sen så blev han rädd en gång och då blev han jätte stressad efter de och sprang bara omkring. Släppte efter ett tag och då tränade vi lite fattningar, och dom blev jätte fina! :)
Gjorde även ett par galoppslutor, i början flöt han ut lite från väggen men blev bättre efter ett par ggr.
Innan vi slutade så gjorde jag ett par travökningar snett igenom, och asså OMG, jag har inga ord.
Dom blev så himla bra!!! 
Jätte nöjd iaf, han va lugn (för det mesta) och gick att reglera jätte bra, fina hästen :)<3

Har städat enda sen jag kom hem. Vi ska flytta ju och ska ha visning och sånt skit. Så alla affischer (nästan) e nertagna eftersom dom tydligen inte fick sitta uppe -.- och aa mitt rum har aldrig varit såhär rent!


Sommar snaaaaart

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0