Köpa?


Fundear på att köpa ett par såna här! Vad tycker ni?
De jag e lite tveksam till är gummisnörerna högst upp, asså som man kan spänna åt, men resten av stöveln är ju as snygg så de kanske väger upp? :P
Mitt andra par stövlar är ju inte direkt gamla men de e så jobbigt att släpa dom hela tiden, så då är de skönare att ha 2 par som man kan låta stå kvar ;)

Något du vill säga? :)
Postat av: Kelly

Jo, det var väl sådär. Ganska mycket slit och vanligt stallarbete men fick rida en liten lektion för honom någon gång, rida fram ibland och skritta ut.



Jag har hört att han inte är kvar där längre men jag har ingen aning om det stämmer.

2011-03-15 @ 22:24:58
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom var ju hur jävla fula som helst :o

2011-03-18 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0