Ondag, torsdag och fredag

Onsdag:
Skolan som vanligt, åkte till optikern så slapp matten. Sen åkte jag till Adde! :) 
Red ut eftersom jag lovat Mia det, han har ju varit lite dum nu så behövde lite uppfostran ;)
Men han va jätte snäll, hade gramanen men den hängde bara löst hela tiden! Blev en ganska kort tur eftersom han va så snäll och tyckte det var onödigt att vara ute längre när han varit så snäll!

Torsdag:
Praktik! Började med att rida Isolde, hon va duktig! Tränade mest på ryggningar och fattningar. Hon behöll faktiskt formen in i galoppen men efter ett tag orkade hon inte och började slänga med huvudet och greja.
Efter lunch hade jag ponnyridningen och sen följde jag med när dom körde Fylke.

Fredag:
Va på Ågesta idag! Haha lite pinsamt pga av lite grejer hahah ;)
Jaja, stalltjänst på morronen, gick snabbt :) Sen så åt vi lunch typ och Maria sa att vi skulle knoppa och fläta svansarna haha. Och vi hade ju bara snoddar så trodde verkligen inte de skulle gå bra x)
Kan ju bara knoppa med tråd egentligen, men de gick faktiskt rätt bra! :) Dom blev iaf väldigt fian för att vara första gången med gummisnoddar ;)
Red på Golden och vi hade markarbete. Tränade lite sidvärts och sen rida rakt på ett hinder typ. Får se om nån annan i gruppen ritar upp på paint så snor jag den, för jag orkar inte haha :p
Men de gick både bra och dåligt. Riktigt fin i skritten, men lite stel och osamarbetsvillig till vänster. 
Det va han i alla gångarterna sen.. Fick inte riktigt fram honom i traven i början men de släppte efter ett tag. Galoppen till höger va klockren och vänster va han verkligen jätte seg och tung i! Vi flyttade ju sidvärts också, det gick jätte bra undan vänster, lite segare till höger, men ändå helt okej.

Är iaf rätt nöjd, hittar knapparna mer och mer, riktigt fin häst! :D


Fina hästen! :)<3 Maria tyckte pannluggsknoppen såg töntig ut, förstår inte vad hon kan ha menat? ;)
Syns inte så bra på bilden, men knoppen blev iaf jätte liten för han hade så tunn pannlugg ;p


Knopparna! haha, ni måste ju erkänna att dom va rätt så fina iaf? Jag e fett nöjd :D


Något du vill säga? :)
Postat av: Rebecka

Jättefina!

2011-03-11 @ 23:08:45
URL: http://thehappylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0