Praktiken

Natten till igår sov Camilla hos mig eftersom vi va på bio ju och sen följde hon med mig till praktiken!
På förmiddan tömkörde vi Penny och Walle. Började inne på Skansen och när vi skulle trava fick Walle värsta rycket och kickade, haha så då tog jag Walle och Camilla Penny.
Ute på Djurgården så gick vi till ängen och så la jag Walle på en volt så han skulle få trava på lite, men då fick han damp och kickade och va på väg att dra iväg, sen snurrade han runt och grejade innan han va snäll igen, haha..
Han va iaf fin när han va lugn och Penny va också duktig! :)
Sen så fodrade vi och så.
När vi ätit lunch så red vi ut! Jag red på Isolde, Camilla/Indra, Hanna/Fylke och Filip/Munter.
Isolde kändes rätt springig i traven och ville bara ifrån jobbet, men va jätte fin i skritten!
Efter ett tag så delade vi på oss så jag och Camilla red ner till Frisens och travade/galopperade runt där!
Jobbade henne inte så mkt i galoppen eftersom att hon va på dåligt humör ochjag ville inte börja tjafsa x)

Sen så aa va vi inte jätte snabba hem men iaf ;)



Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0