Tisdag och onsdag

Igår red jag ju på Adde, sen efter det åkte jag till Tilde och sov där, de va mysigt :d
Imorse gick vi upp tidigt och bokade biljetter till NEVER SAY NEVER 3D och vi fick grymma platser! :)
Läääääängtar!

Sen så åkte jag till Skansen och jobbade. Hade kassan så slapp gå, men avlöste dom andra 3 som gick lite i typ en halvtimme var så dom fick vila lite, haha :p

Åkte hem och nu sitter jag här... Ska duscha och så typ.
Jobbar imorrn med, ska köra Isolde innan. Hoppas de inte e så mkt folk, jag orkar inte....


Kanske borde sätta mig ner och redigera bilderna från Göteborg också? Har bara gjort en och det är den här på Daniel Zetterman och Glory Days för att jag skulle ha nån bild att lägga in här, haha..

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0