Where are you now?

Vart är den där gulliga lilla killen från Canada som skrev på Twitter dagligen vilka kändisar han träffat och hur mycket han älskar sina fans för att dom ställer upp för honom?

We want that grateful kid from Canada back...

Dont get me wrong, jag älskar honom sjukt mycket, men det här är verkligen inte Justin...

Jag har verkligen inget emot Jelena, men jag har något emot hur mycket han förändrats sen han träffade henne. Även fast det gör sjukt ont att se honom till sammans med Selena så måste jag erkänna att dom är jättegulliga...
Så länge han är glad är jag glad, men vafan? Hon förstör för honom ju.

Och juste, har ni tänkt på att Selena alltid dejtar killarna som är populärast just då?
Först dejtade hon Nick Jonas, när Jonas Brothers var populärast
Sen var det Taylor Lautner när Twilight slog igenom och nu dejtar hon Justin när han är som mest omtalad?
Just a coincidence or has she planned it? bara en fråga man borde tänka på..

Men somsagt, jag älskar fortfarande Justin och kommer alltid göra.
Jag har inget emot Jelena, jag hatar bara det hon har gjort med honom.

It's all fun and games
'Til someone gets hurt
And we don't,
We won't let that be you, Justin Bieber!


Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0