1D vs. Justin Bieber

zara om :
Gillar inte du Justin längre? :o

Helena om -:
Vilka är bäst av Justin och One Direction? :)

Emma om På väg till Ågesta! Åkte just förbi studio...:
Ååh, jag ville också träffa dom :(
Vilka gillar du mest av dom och JB? :D fin blogg!

Har fått den här frågan många ggr på sistonde, så tänkte bara klargöra lite, haha.

JO, jag gillar fortfarande Justin. Saker förändras och exakt det har han gjort.
Förut va han den där gulliga killen från Canada med stora drömmar, och nu är han den där snygga killen som alla i hela världen vet om.
Det är inte dåligt, men han har faktiskt förändrats mer. Hans beteende och allt möjligt.
Hur ofta uppdaterar han FB och Twitter med "I love my fans" eller så? Just nu är det mest reklam för han själv, som när NSN skulle ha premiär, när NSN släpptes, när Someday kommer släppas osv. 
Säger inte att det bara är sånt, men mycket sånt är det faktiskt.

Jag kan inte jämföra Justin med 1D, visst det finns likheter, man jag vet inte, det går abra inte att jämföra dom.
Dom är bra, på olika sätt.
Just nu gillar jag 1D mest, mest beror det nog på att dom faktiskt varit i Sverige precis, jag har träffat och snackat med dom liksom. Justin vet inte ens att jag existerar...
Dessutom skrev Justin på Twitter för ett tag sen (rätt länge sen) att My World tour skulel komma till Sverige, men har den gjort det? Nej. Klart man blir besviken...
1D kanske ligger lite bättre till just nu också eftersom att dom inte blivit sådär kända än, precis som med Justin i början. Dom har tid att skriva till fans och allt sånt.

Men somsagt, jag gillar fortfarande Justin.
Har älskat honom i 2 år, och jag säger som Li ;) :
För jag skulle inte köpt hundratals posters, CDs, kalendrar, böcker och so on om jag visste att jag skulle tröttna på killen.




Något du vill säga? :)
Postat av: Li

sv: hahhahahha jag vet! Fyfan vad vi började garva

2011-05-27 @ 18:44:35
URL: http://dudeitsli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0