&#¤(%&)/=?/=)(/&%!"#%¤&%/&(/(=

JAG. KAN. INTE. ANDAS.


ONE DIRECTION SKA UT PÅ TURNÉ AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
VÄRDLENS BÄSTA BAND SKA UT PÅ TURNÉ
NIALL SKA UT PÅ TURNÉ
HARRY SKA UT PÅ TURNÉ
ZAYN SKA UT PÅ TURNÉ
LOUIS SKA UT PÅ TURNÉ
LIAM SKA UT PÅ TURNÉ

asså no words på hur glad jag är just nu.
jag ska gå no matter what!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jag grät ett tag där när jag såg att de blev TT på twitter, men nu e jag bara glad. omg. jag vet inte vad jag ska skriva. så jävla glaaaaaaaaaaaaaad.



Något du vill säga? :)
Postat av: Julia, Amanda, Linda

OMGOMGOMG, wihoo dom kommer te sverigeee :D

2011-05-10 @ 19:57:10
URL: http://onedirectionswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0