hajhaj

Ronja kom och räddade mig tillslut, tur de så jag slapp sitta där som ett ensamt offer, HAHA.
Vi åkte iaf till stan och ja, ni har ju redan sett vad jag köpte ;)
Åt på Donken, standard (förutom Subway) för mig och Ronja, iaf dom senaste 2 veckorna haha.
Men de e nicee :D

har tydligen nationella i matte imorrn igen, kul. kommer faila som fan.
precis som med djurkunskapsprovet imorse, lyckat.

orkar fortfarande inte göra projektet, göre imorrn ist, om jag orkar.. haha.
nu ska jag fixa mobilen och skit, har massa onödigt och mitt minneskort börjar bli fullt så jag kan inte lägga in nya grejer, baaaajs.


red förresten på Golden i fredags. det gick asdåligt. han är bäst ändå <3

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0