kaos

har inte hunnit blogga, har varit i stan och typ kommit hem kl 10 varje dag, haha.
träffat 1D flera ggr iaf, awesome :D Dom kom ihåg mig och Ronja :))))))))))
Skriver mer sen, nu måste jag göra äckelprojektet som ska va klart imorrn men jag och Ronja fattar inget så vi kommer faila...
vi ka iaf fotas imorrn på ågesta, kul! sen ska vi åka till stan och försöka se 1D, typ sista chansen :ooo

HÅLL TUMMARNA!


undrar vem den snygga grabben är? ;o

Något du vill säga? :)
Postat av: T h e r e s e ♥

Aw, vilken fin bild :') Jag har ont i magen för att jag inte träffat/sett dem under tiden dem varit här.. PANIK :(

2011-05-22 @ 01:37:42
URL: http://theresetornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0