måndag & tisdag

igår så gjorde vi typ inget nödvändigt i skolan, höll på och töntade oss tyyyyyp, ahah.
slutade tidigare, fast jag, ronja och tilde slutade ännu tidigare för vi typ sprang ifrån hahahah.
vi åkte till tildes gamla skola och skulle kolla på deras typ vårbajsnånting. missade hennes syrra, fail, ahah.
åkte hem, gjorde inget nödvändigt alls.

idag så hade vi datakunskapsprov, gjorde Powerpoint, kändes helt ok, kollade nyss på Fronter och fick MVG- så de gick ju bättre än de kändes ;) 
sen så hade vi typ 12869485 timmars rast, jag och ronja satsa och körde på thai på foodcourten, nice!
hade engelska där vi typ hade redovisning men jag och tilde hade inte förberett nåt så vi pratade typ om soldater? eller nåt, hahah.
matteprov efter, kändes som att jag failade totalt.
får man ig får man gå i sommarskola, ooops... jaja.

har varit i huset idag och lämnar kartonger och skit, astungt. men ja...
bajs, jag har inget att skriva jao, ahha.


finaste!

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0