one direction-infection♥

asså jag vet inte vad jag ska skriva, jag har inga ord för den senaste veckan.
efter att ha letat mig galen typ 2 dagar så har jag träffat världens underbaraste killar flera ggr!

bäst av allt är att dom kom ihåg oss!
kommer ihåg när jag frågade:
"do you remember us?" (mig och ronja asså)
"yeah ofcourse, from this friday, right?"
"yeah, we're on your facebookpage!"
"i saw that, cool!" och gulligaste leendet <3

alla är så himla mkt snyggare i verkligheten och aaw, så himla söta.
dom snackade med en och va typ bara bäst..!

asså vet att de låter fett töntigt nu, men jag vet verkligen inte vad jag ska skriva.
jag har haft en jättestor glädjeklump i magen ända sen vi träffade dom första gången.







några utav typ 184196 st bilder, hahaha.
kanske kmr fler sen om nån vill see ;)

england i höst (och i sommar?) jag dör!

Något du vill säga? :)
Postat av: ronja

Sv: Typ sitta hemma och gråta? :(



Ååh, så underbara!

2011-05-22 @ 21:57:02
URL: http://ronjagrahn.webblogg.se/
Postat av: ronja

Sv: Jaaaaa, kan inte vänta! :D

2011-05-22 @ 22:05:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0