Äckelblogg

Äckelbloggen vill inte funka, därför har jag nu tagit steget och startat en ny blogg, en betydligt mer lättstavad blogg också.... hahah ni hittar mig på http://heyitselin.blogg.se/!

Något du vill säga? :)
Postat av: Robert Lindström

Hej!
Jag googlade "Barris" och fick upp din gamla blogg (förmodar jag) där du skrivit "Iaf, kom fram till Östermalm tillslut, rätt lugnt, typ mockade nån box, gjorde typ 2 höpåsar, gick på promenad med Rembranta och Barris och sen typ kylde vi "
o de va den 5/10 2011,,,,
jag äger nu en Basjkir som heter Barris och har varit på Östemalms ridskola
kan det vara samma häst????
det skulle isåfall vara kul att få höra mer om han

/Robban

2013-03-03 @ 19:28:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0