Helgen, 1D ♥

Kan säga redan nu att det här blir nog ett långt inlägg, läs om ni känner er intresseade, tvingar ingen...

Började i lördags morgon med att 1D's tourbiljetter skulle släppas, så jag, Ronja och Ronjas mamma sitter alla med varsin data och försöker få biljetter.
Sidor kraschar och massa, hade fått biljetter till Brighton, men precis när jag är klar med att skriva in kontonr och så så säljer äckelsidan dom till nån annan. Tillslut får iaf Ronjas mamma tag på 4 biljetter till London, så ja, den 10 januari är jag och bästa tjejerna i London på konsert med bästa killarna i världen!

Drog till mormor med Ronja och fixade lite grejer innan vi åkte till stan och mötte Li, åkte till mig och packade, fick skjuts till Ronja där hon packade lite saker och sen drog vi till Arlanda.
Mötte några på vägen och sen typ 10 min efter vi kommit fram så kommer killarna.
Så jävla mycket folk, mest nya fans. Alla slängde sig på dom så Paul va tvungen att få in dom i bilen rätt snabbt.
Fick iaf mitt iPhoneskal signerat av Niall ♥
Han står bakom Zayn som skriver autografer så jag ropar på honom och han kollar på mig och ler och ba "How are you?" Och jag ba "I'm fine, Can you sign this?" och räcker fram min mobil och han ba, "Ofcourse babe, cool phone!" innan han signerar den och ler jättestort innan Paul puttar in dom i bilen.

Sen drog vi till Bengans, satte oss i kön och var där vid 12 typ. Satt där i flera timmar, sov några minuter här och där typ. Men de va mysigt, inte så kallt faktiskt och vi hade trevligt sällskap av några fulla estlänningar och Wille och Sascha som vi snodde av några andra tjejer ;)
Spelade gitarr, sjöng och så, mys! :)

Allt gick bra tills nya "fans" började droppa in på morgonen och nått jävla fittäckel börjar skrika och springa upp till butiken och alla följer efter. Kan ni fatta när man sitter typ längst fram och ser hundratals tjejer komma springandes mot en? Får typ panik och puttar oss fram där alla står i en hög, Helena ringer polisen men dom säger att de inte är deras problem typ, så jag och några andra blir så jävla arga så vi går rakt in i högen och skriker, asså verkligen SKRIKER att folk ska backa. Vissa lyssna, andra inte, va så jävla nära på att slå några tjejer rakt i ansiktet asså.
Folk står iaf över allt, i bilvägen och allt, tillslut kommer polisen och några andra vakter och hjälper till att fixa en slags kö. Ungefär 2 timmar senare har dom fått över 1000 tjejer att ställa sig 2 & 2 efter varandra, efter att dom skrikit i megafoner, ställt ut kravallstaket och allt. 
Folk svimmade, grät och allt möjligt, men tillslut fick vi iaf våra wristbands och drog till Café Opera där vi köade nån timme innan vi kom in.

Där inne hade vi rätt bra platser tills de blev så varmt och Helena sa att hon va på väg att svimma, då drog vi ut och ställde oss på en soffa och såg fett bra.
Dom svarade på frågor, Harry sa "Köttbullar" och "Puss Puss" och Zayn sa "Vi älskar dig!" så himla gulliga, mina pojkar. 
Dom sjöng lite på WMYB akustiskt, stog med tårar i ögonen hela tiden. Efter så hade dom signering.
Liam: Hey girl, how are ya?
Harry: Hello love, lovely to meet you again!
Louis: Hello, thanks for coming! Lovely to see you
Zayn: HI!! How are you? Was it great out there? Thank you for coming!
Niall: Hey, love, how are you? 
Sen frågade jag Niall om jag fick en kram och han ba "Ofcourse, babe" och reser sig upp och lutar sig fram mot mig, men tydligen fick man inte krama dom där så nån äckelvakt puttar bort mig och Niall kollar fett förvirrat efter mig. Började gråta utanför men tillslut drog vi till Arlanda, käkade och sen typ precis efter så kom dom.
Vi stog utanför ingången och tillslut sa Paul att vi skulle gå in och möta dom och föja med till gaten så skulle vi få bilder och så om vi va lugna, och efter som de bara va "gamla" fans där så sa alla ja och gick in till alla andra.
Sen kom killarna in i en klump, typ kramar varann, och alla tycker det är jättegulligt tills vi inser att de är för att dom måste göra så, för dom får inte stanna. 
Frågar Niall om jag får en bild med honom och han ba "Ofcourse babe, I'll try" och så stannar han till precis innan ingången till gaten och vänder sig mot mig innan manegement puttar in honom och ingen får nånting typ...

Drar där ifrån fett ledsna och besvikna, tack vare att dom nya fansen inte vet hur i helvete man uppför sig, hatar dom!

Sista gången för nu man ser dom, hoppas verkligen dom kommer tillbaka.
Gråter typ så fort jag tänker på att jag inte vet när jag får träffa dom igen, eller om jag ens får....


Världens bästa killar - Niall, Harry, Louis, Zayn och Liam! I love you ♥

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0