Onsdag

Började dagen med att tåget va cp, så de stannade mitt mellan 2 stationer och typ stog där i 20 min innan chauffören backade tillbaka till plattformen och man fick gå av och ta tunnelbanan...
Kaos vid tunnelbanan, men kom tillslut på.
Mötte Ronjis i Slussen och eftersom vi redan va sena gick vi till donken och käkade frukost också, haha.

Iaf, kom fram till Östermalm tillslut, rätt lugnt, typ mockade nån box, gjorde typ 2 höpåsar, gick på promenad med Rembranta och Barris och sen typ kylde vi Rembrantas ben i 20 min och fixade Hannas häst innan vi hade lunch så de va ju nice.
Efter lunchen kom alla konstiga barnen som vi hjälpte lite, gjorde typ ingenting egentligen på hela eftermiddagen, ledde Zaake en lektion och sen gjorde vi typ inget.

Slutade, drog till donken och käka och sen hem.
Har galet ont i halsen just nu, får se om jag går på hoppningen imorrn eller inte! Vill göra de, men samtidigt inte för jag vill liksom inte dö, hahaha....

Bilder kommer när jag orkar ansluta min ajfån.

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0