Torsda och fredag

Glömt skriva om torsdag och fredag så tänkte göra de nu.

I torsdags hade vi hoppning på Botkyrka. Fick en storhäst som hette Queen, jättefin!
Vi skulle hoppa terräng så red fram på utebanan och sen gick vi ut.
Hon va fin och hoppade bra, lite väl pigg ibland men funkade.
Sen skulle vi hoppa en grav, och då ville hon inte längre, utan reste sig och larvade sig så tillslut struntade vi i den och gick vidare. Resten hoppade hon iaf som en klocka!
Sov hos Ronja på kvällen och på fredagen åkte vi till Botkyrka!

Hade stalltjänst och sånt, sen så red vi. Fick en ganska ung ponny som hette Silvia, jättesöt!
Hon va lite seg, eller inte seg seg, utan mer unghästseg, så i början fick jag inte fram henne riktigt men efter ett tag gick det bättre!
Red med tyglarna i brygga, rätt bra övning eftersom att jag gärna fifflar lite för mycket med handen.
Gick iaf asbra och hon va jättefin! Däremot blev hon trött snabbt så sista övningen skulle man rida i galopp och göra volter och grejer, men hon va så trött så red bara en volt i varje galopp och sen travade jag av henne och ledde henne. Fin ponny och Annica va jättenöjd så de va kul! Önskade henne fler ggr så hoppas på det :)

Lägger in bilder nån annan dag ;)

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0