Fredag

Fredag:
Började med Botkyrka, hade sitsträning så jag och Johanna var i grupp och hade Nick!
Johanna började longera och så red jag! Gick bra, men jobbigt, haha. Så jävla svårt att sitta ner på honom i galoppen, omöjligt att göra balanssits i galoppen, men gick iaf nåra meter innan jag var på väg att flyga av, haha!
Sen så hade vi teori, hästens anatomi typ, eller inreorgan, helt okej!
Åkte med Ronja till stan där vi mötte Li och kollade i lite affärer och käkade, innan vi åkte hem till mig snabbt och rushade till tåget, för vi skulle till Arlanda eftersom Jedward skulle komma :D


Medans vi satt och väntade kom Joel Kinnaman, så jävla snygg!

Kaos när dom väl kom runt 12, fick verkligen pressa för att få komma fram, haha! Men fick iaf bild med båda :)
OCH OCH OCH, när jag tog bild med John så fick jag helt plötsligt en puss, åh, dog lite, haha :D
Dom spelade även in en video när alla fans står och sjunger med dom, står bredvid Edward, haha :D
Vid 1 drog dom typ och efter att ha irrat runt lite på Arlanda hittade vi bussen.
Kom hem till Ronja strax innan 4 nån gång!


Jag och Edward!


Jag och John, ser ut som ett kioskmongo, men whatevaaah ;)


Jag och John, ser typ likadan ut på alla bilder, ahhaha så fult.


Jag och min pojkvän!


Åh, älskar den här bilden! :'D

Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0