LYCKLIG.SE!!!!!!!

Måste också berätta att världens bästa killar kommer till Sverige igeeeeen :'D
Bring 1D To Me tävlingen är avslutad och Sverige "vann", så i Oktober kommer dom hiiiiiiiit! :DDDDD
Jag och Ronja va helt säkra på att dom skulle komma när vi är i Tyskland eller nåt, men neej :D 

Så jävla braaaaaa, kommer inte missa dom en 3dje gång iaf! 
Aaaw, mina bebisar, saknar dom! :')

#stalkermode



Något du vill säga? :)
Postat av: Li

sv: Alltså ja , jag måste ha massor med nya kläder, om dom typ är här i 7 dagar, vafan gör jag då? 7 nya outfits? HAHAHAHA... nemen alltså jag måste verkligen ha nya kläder iallafall, vill inte lägga upp bilderna om jag har samma kläder som på bilderna jag redan har med dom :s

2011-09-07 @ 21:17:03
URL: http://lisafvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0