söndag

Söndag:
Va hemma hos Ronja i typ en kvart innan vi satte och på tåget igen in till stan för att möta V, N och E!
Tog bussen till Arlanda och va där vid halv 4, och då la vi oss och sov på golvet ett tag, hahah.
Vid 5 kom dom och vi gick fram dit, lika lungt som det va sist vi va på Arlanda och dom skulle hem!
Vi stog lite på sidan (låter som att vi är mobbade?) och då kollar John på oss och kommer fram och kramar oss!
Även Edward kom fram till oss och vi stog typ och pratade med dom fett länge, 45 min eller nåt!
Tog bilder och sånt :) Sen så frågade nån av dom, tror de va John, om inte vi va där sist dom åkte och sa hej då, så dom kom ihåg oss :') Sen började han imitera oss, hahaha!
Berättade för dom att vi skulle till Tyskland på fredag och dom tyckte vi va skitcoola, haha :D
Skojade med John och frågade om dom skulle fixa in oss backstage och då ville han typ veta vart vi skulle bo eller nåt sånt, helt seriöst! Men sen kom Edward och började prata med John och förstörde.... :(
Dom lovade att komma ihåg oss på fredag så hope soo :D

Stog och pratade med dom lite mer, John började sjunga på Popular och härma Justin Bieber, så söt, haha!
Sen tappade dom bort sin livvakt och de typ, så frågade John om han fick sova hos mig och jag ba "yeeeeah......" typ helt efterbliven, hahaha. 
Men aa sen innan dom skulle gå så kramade vi dom och nån av dom, kommer inte ihåg vem, ahahah, sa "See you guys on Friday!" aaah :'D

Åkte hem till Ronja och sov några timmar efter att vi missat stationen vi skulle gå av på egentligen, haha...


Edward! Åh älskar min outfit, haha! Men vi orkade inte ha jeans och skit när vi skulle va uppe hela natten och jag sa att jag aldrig tagit en helkroppsbild med nån så det spelade ingen roll, och så får jag det, hahaha. Jaja ;)


Min pojkvän (Aka. John) och jag! Gulle, så kär i bilden, hihi....

Något du vill säga? :)
Postat av: Li

sureeeeee, maila mig allting då. Vet inte om jag har kvar det och du kanske vill ha nytt :)

2011-09-20 @ 19:18:19
URL: http://lisafvenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0