torsdag

Sov hos Ronja igår, va hos nån släkting som fyllde år och åt tårta och så, naajs!
Åkte till Botkyrka och hade specialhoppning, fick Arabella, skimmelsto, ponnyarab, född 96 tror jag!
Gickinte så bra i början, fick knappt ta i henne i början men sen blev det bättre efter galoppen :)
Kändes som mycket att rida ihop även fast hon e ponny, så blev fett trött, haha.
Men iaf, det gick bättre och bättre, hon va superfin när vi travade av så är nöjd! :)
Trevlig ponny, blir nog fin om man hittar knapparna mer på henne!

Hade stalltjänst efter och sen åkte vi till skolan, käka subway och sen hade vi teori med Mats (som är förjävla snygg).
Slutade tidigare och drog hem, kollade på TW's nya video, kärleeeeeeek <3

Fick reda på  att 1d kmr nästa helg, AWESOOOME! <3
Packade och sen skjutsade Jimmys mamma mig till Ronja så nu sitter jag här, Ronjis duschar.

Om typ 2½ timme går bussen till TC så vi ska väl kanske försöka sova lite iaf ;)

tagga tyschklaaaand, HEHEHEH. tillbaka på söndag, hoppas ni klarar er utan min grymma uppdatering!



Något du vill säga? :)

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mailadress: (Bara jag kommer se den)

Har du en blogg?:

Det du vill säga!:

Trackback
RSS 2.0